راه و روش داشتن شکمی صاف

دستور سرآشپز لتوس

داشتن شکم تخت همواره یکی از دغدغه های افراد مختلف جامعه بوده، که متاسفانه با ورود فست فودها به برنامه غذایی دستیابی به شکم صاف سخت تر شده، در ادامه راهکارهایی به شما معرفی می کنیم تا به راحتی و با کمترین دردسر به شکمی صاف و جذاب برسید.

شکم صاف و جذاب

به طور کلی می توان گفت افزایش مصرف فست فودها و غذاهای آماده چرب به جای استفاده از سبزیجات و سالادهای رنگارنگ کاملا روی حجم شکم و توده چربی تاثیر سوء می گذارد و میتواند خطرات فراوانی را برای بدن به همراه داشته باشد.

در مقابل هرچه مصرف سبزیجات و سالادها را افزایش دهیم جسم خود را به سمت سلامتی و تناسب اندام فرستاده ایم.

در زیر به مواردی که به گفته محققان باعث افزایش تناسب اندام و داشتن شکمی صاف که از جمله مهمترین شاخص های تناسب اندام است می پردازیم.

راه های رسیدن به شکم تخت

سبزیجات فراوان بخورید:

سبزیجات به خصوص آنهایی که دارای برگ های سبز تیره هستند سرشار از مواد مغذی و فیبر هستند. سالادهایی که با این سبزیجات آماده می شوند بهترین غذایی هستند که به داشتن شکم صاف کمک می کنند. مصرف سبزیجات و سالاد همراه مرغ و ماهی همواره توصیه شده و اگر مطمئن شوید به اندازه کافی مصرف کرده اید تاثیرات آن را با افزایش انرژی و شادابی خود خواهید دید که به همین دلیل کمک میکند که فعالیت های بیشتری در طول روز انجام دهید که منجر به سوزاندن کالری و چربی بیشتری می شود.

سالادهای آماده و بسته بندی لتوس با استفاده از مرغوب ترین سبزیجات موجود در کشور سرشار از مواد مغذی و فیبرها هستند که به سلامتی شما کمک میکنند، از جمله سالادهای حاوی این مواد مغذی می توان به: سالاد شکوفه، سالاد نگین، سالاد شادی، سالاد گلبرگ و کاهو ظرفی اشاره کرد.

مصرف لبنیات را افزایش دهید:

لبنیات ها خصوصا ماست و پنیر سرشار از پروتئین هستند و می توانند میان وعده کاملی برای شما باشند که می توانید آن را در هر ساعت از شبانه روز مصرف کنید، ضمن اینکه مصرف شیر قبل از خواب به داشتن خوابی آسوده کمک بسزایی می کند.

صنایع غذایی لتوس افتخار دارد با معرفی و تولید لقمه های سلامت و سالاد سزار که یکی از مواد تشکیل دهنده آنها پنیرهای با کیفیت است به سلامتی شما و مصرف میان وعده و غذای سالم کمک کند.

چای سبز بنوشید

چای سبز دارای ماده خاصی به نام پلی فنول و كاتچین است، این ماده شیمیایی باعث افزلیش سرعت متابولیسم بدن و سوختن چربیها می گردند. کافیست در طول روز 2-3 فنجان چای سبز بنوشید تا شاهد کاهش دور کمر و تخت شدن شکمتان شوید.

صبحانه جو بخورید

مصرف جو کمک میکند که بدن انسولین کمتری ترشح کند ، مصرف غلات های کامل مانند جو و عدس به شما کمک می کند که شکمی صاف داشته باشید.

پرونئین فراوان مصرف کنید

پروتئین ها جزء چربی سوزهای طبیعی هستند و مصرف آنها به شدت توصیه می شود. مصرف غذاهایی مانند تخم مرغ به دلیل وجود پروتئین فراوان و همینطور داشتن آمینو اسیدها به لاغری کمک فراوانی میکنند. مصرف پروتئین باعث احساس سیری میشود و در نتیجه حجم غذای مصرفی نیز کاهش می یابد.

سالادهای بسته بندی به خصوص سالاد پروتئینه و سالاد سزار با دارا بودن مواد مغذی شامل پروتئین سالم و ارگانیک  کمک بسزایی به حفظ سلامت و تناسب اندام شما میکند.

حداقل 5 ساعت بخوابید

خواب کافی به تنظیم متابولیسم بدن کمک بسزایی می کند که در نتیجه آن سوخت ساز بدن افزایش می یابد و چربی سوزی تسریع می گردد.

هر روز پیاده روی کنید

پیاده روی سبک به افزایش سوخت و ساز بدن کمک میکند، ضمن اینکه کالری مصرفی این ورزش نسبت به سختی آن به طور چشم گیری قابل توجه است.